adidas AFA H JSY - Camiseta para hombre, color azul marino / azul / blanco / dorado, talla XXL B00VKK46QS

• Modelo: B00VKK46QS

• Luz blanca fría y sequedad gracias al sistema de ventilación Climacool.
  • Acanalado, cuello en V con detalles de überlapp
  • Mangas raglán; sin costuras laterales.
  • Tejida Logo del asociación Argentina de fútbol de la izquierda en el pecho.
  • Con detalles bordados.

Tamaño:2XL | Color:Azul marino / Azul / Blanco / Dorado

A Rather simple Offering, there 's still Plenty of Distinct detalles to be found in the Argentina 2015 Away S/S Camiseta de Fútbol Diseño made by Adidas from poliéster, Performance Climacool Fabric is at the Heart of the. crea Ted for a Soothing and COOL Sensation, this is Basically Moisture Management for your body to deliver Optimum Comfort and Performance as The Action Resistente Up. Sporting a pleasant Night Shade marino along with Darker puños, cintura a White and Sky Blue Trim of the Celebrates the famed Argentinian Home camiseta. with the National Badge acompañado by Two Gold Stars honouring World Cup Triumphs, a subtle inclusion is a Shield alojamiento the wording 'Argentina Somos Todos' (We Are All Argentina).